Welcome to Salfawirda's blog.Follow me,or I will kill you.Haha! Just Kidding. Enjoy Yourself :)

Sunday, November 21, 2010

Pulang Semula Ke Perantauan

ok.. finally the day has come..
cis, ayat cm hampeh!
maaf kerana entry terdahulu trlalu emo..
okay..
semua da ciap n da msuk dlm booth kete da..
cume diri aku n lapy je yg lum ciap ag...

aku msh memalas2kn dri aku kerana incik ayah msh sdg nyenyak tdur...
cm skema je ayat ko arini sal!!! dush! dush! pang! skali...
mls gler kot aku nk blik ni...
bsn..
kt sane ap je yg aku wt..
blajar, mkn, tdo, asgmt yg ssh2 cm gmpg!
pastu ble slh nk mrh2 trus bg failed...
ni emo ag..

okayla..
td aku on9 fb.. adela 1 mamat namanye tettttttttttttt punye status bertulis begini:

kdg2 kta xsdar,owg yg kta xpdulikan syg gler kt kta............kdg2 kta xsdar,kta tlampau syg kt owg 2........sdgkn dye sllu skitkn atie kta n kta xprnah sdar.........kta bknnye smpurna untk mndptkn owg yg sgt2 smpurna dlm hdup kta n kta bkn spe2 tuk wt owg mnyayangi kta mcm kta syg kt dye.................

aku sokong sgt3 kt dye...
dan semua tu bermula dri hati..
itulah kehidupan kan???

aku pun ade sakitkan ati owg yg suke aku..
(cm ade je yg suka aku.. ade ke???)
aku pun pnh disakiti lebih teruk drp tu..
so, aku amat memahami keadaan mcm tu..
sbb aku tau aku bkn ckup sempurna nk dptkn ap yg aku nk..
ckupla syg je pd dye..
sbb pd aku love is about giving...

alamak, terjiwang plak pg2 ni!!!
k la..
mlm t update ag klu kt uma sewa bru aku ade line...
c u soon my blog..
luf u...

No comments: