Welcome to Salfawirda's blog.Follow me,or I will kill you.Haha! Just Kidding. Enjoy Yourself :)

Thursday, January 27, 2011

Zaman Kanak-Kanak: Aku Seorang Pembunuh

cm gempak plak tjuk entry kali ni kn.. hehe.. sbnrnye ni hal mse aku kecik2.. mb umur dlm 2 or 3 thn la cmtu.. bdk cumil2 ag.. gemuk+pendek (mk aku la yg ckp) kecik2 ag aku da pndi bnuh haiwan.. mcm cik fara debab.. cme cik fara debab yg aku knl, slalu bnuh serangga cm incik nyamuk, incik lipas, incik semut, incik cicak (eh, ade ke??) dye bnuh plak smue pki ridsect.. aish! membahayakan nyawa owg len tul! CFC kn byk tu..

ok.. back 2 the topic.. aku pun bnuh gak haiwan ni tp mse kecik la plg teruk… aku bnuh ikan dlm akuarium.. mse tu incik ayah seorang pembela haiwan yg berjaya.. macam2 haiwan dye bela.. termasukla beberapa ikan yg besar2 dan gemuk dlm akuarium tu..

fish bowl

cmne la kononnya k… tp ayah aku punye ikan dlm akuarium.. besar punye..

cter nye mcm ni.. mse tu mk aku tga tdo.. mklum la shift malam.. so, aku ni xske wat bising2 sgt.. pacifier aje dlm mlut aku.. tp aku xreti duk diam.. tgn aku 24h bekerja je.. so, memandangkan aku kebosanan mse tu agaknya.. mk aku pun tdo, aku pun memulakanla prijek besar2an aku..

b, ape glak2?? aku tau b msti tga senyum2 bce entry ni sbb dye tau ap yg aku wat.. ggt kang! jgn senyum2la.. okay, sudah! smbg cter.. aku pun tarikla meja kecik tu kat akuarium.. sbb aku pendek n gemuk.. kemudian aku amik 2peket cekedis… hehe

cekedis - daouble decker - aikcheongnz.com

cm nila lebih kurang.. aku amik yg pek besar xsilap.. bygkan la..

kemudian… aku bgla ikan tu makan cekedis tu.. hehe.. aku kan bek ati kn.. so, aku curah 1peket dlm akuarium tu ngn mke xbersalah.. sharing is caring.. tul  b??

mk aku pun crila aku dlm keadaan mamai2.. melihatkan keadaan semua ikan2 kepunyaan ayah da terapung di permukaan, anda bayangkanla ikan tu ap jdk.. mati kekenyangan kot???

dead fish

cmnila ikan tu mati.. huk..

salah ke aku?? so, kowg pikir2 knla.. so, to my future hubby, jgnla bela ikan k.. I takut anak2 I ade yg ikut genetik I plak..

pd incik ayah.. smpi skunk kot, dye ingat anak dye ni bnuh ikan dye ngn bg mkn cekedis je.. sowie la incik ayah ea.. angah, xtau pape.. I don't know smile (mke innocent)

No comments: