Welcome to Salfawirda's blog.Follow me,or I will kill you.Haha! Just Kidding. Enjoy Yourself :)

Thursday, April 14, 2011

Katil dan Kepala

arini mk aku kms bilik aku.. so, aku pun kne r tolong.. so.. ade satu katil tu mk aku sandarkan scare menengak kt pintu.. ala, cam owg tga sandar kt dinding.. katil tu cm len sket aw.. sbb leh nekkn skit cm katil kt hospital tu…

nk dijadikan cter, aku nk la bwk kuar brg lalu la pintu tu.. sat ag, ble aku msuk blik.. lalu pintu yg same.. dum! besi tu hantuk kt kpale aku.. peh.. bengang kot kpale aku.. cm vibrate je otak aku ni.. agak2 miong r sket skunk ni tp thn je…

aku wat chill je… pdhl nk nanges kot.. tahan2… Crying face sakit wo!!! ni da start pening2… 2jam aku thn ni… nk rehat tp xleh.. nk setelkn yuran sat g… Sad smile

p/s: len kali sila behati2 ye.. para ibu kt luar sane, jangan letak besi mcm tu len kali.. BAHAYA!

3 comments:

fyezah hasbullah said...

mesti sakit gila kan .. hukhuk ..
fyezah pon pernah kena .. :)

nway .. nice blog yaw :)

nur hafiza rahsid said...

sal.. ko ingat aku lagi tak? hahahahaha

mynamealia said...

alolo kesian die..haha..btw, nice blog..jom bekenalan blog sy pula :)