Welcome to Salfawirda's blog.Follow me,or I will kill you.Haha! Just Kidding. Enjoy Yourself :)

Sunday, May 29, 2011

Retirement’s Ceremony–Part 1

salam… n morix peeps… mood penat n letih masih ag menguasai diri ini… tu yg nk update lambat.. satu2 entry mengambil masa yang agak lama utk mula menaip..

btw, fyi… entry bettajuk “Retirement’s Ceremony” ni dibahagi kepada dua part sbb one part diadakan di skola.. another part ag kat Prescott Inn.. Smiletula sbbnye..

setelah berpenat selama 1mggu… majlis persaraan GB SK Sri Jelok berjalan lancar dengan jayanya.. situasi agak tegang ble guru2 yg da lame berkhidmat bersama beliau menitiskan air mata.. sesungguhnya GB yang bernama Tn. Hj. Ali bin Said begitu berharga di mata mereka…

walaupun aku baru sahaja mengenali beliau, aku dapat mengetahui sedikit sebanyak ttg beliau.. dirinya ibarat ayahanda kepada mereka smue.. seorang yang berjiwa sensitif dan mudah mengalirkan air mata… beliau juga seorang yang brdedikasi n bermurah hati dalam mnjlnkn tggjwb.. disebalik kelembutan jiwanya namun masih ada tegasnya…

semoga dirinya dilimpah bahagia dan kurniaan xterhingga… mendoakan kesihatan kepadanya di sisi keluarga tercinta..

pd hari tu, aku la yg paling sibuk n penat.. seperti yg aku katakan pd entry sblm n, seawal2 aku da dibooking oleh cikgu2 utk membantu mereka..

RC1

membantu madam Ling untuk menyiapkan bdk2 koir.. they all plak yg over kan??

RC2

ketibaan yang diraikan GB SK SRi Jelok, Tn. Hj. Ali bin Said

RC3

sesi persembahan dan reaksi murid2 pada hari itu…

RC4

ucapan GPK Kurikulum Pn. hashimah Hashim, wakil plaja yang menitiiskan air mata…

RC5

upacara memotong kek…

RC6

persembahan multimedia dri unit ICT dan persembahan nasyid

RC7

persembahan koir dan keterujaan anak2 murid aku nk bergambar…

RC8

TQ atas pemberian cenderahati drp GB…

RC9

lambaian terakhir drp GB kepada warga SKSJ

RC10

sesi bergambar aku ngn guru2 di SKSJ

RC11

amik berkat jap atas pelamin.. haha Smile with tongue out bersama pihak pengurusan SKSJ @ my three mummies..

No comments: