Welcome to Salfawirda's blog.Follow me,or I will kill you.Haha! Just Kidding. Enjoy Yourself :)

Saturday, July 21, 2012

Sunny 2011 Movie

kowg ade best frenz kn? kowg thu x sjauh mane prshbtn kowg? aku ade sowg best fren yg paling rapat ngn aku mse umo aku 11thun smpi la skrg.. syg gler aku kt dye.. she knew about me a a lot…

kdg2 aku rs brslh sbb aku xleh nk igt ap yg dye ske.. I feel so guilty… we should spend time a lot.. tp masing2 jauh.. aku sntiasa hrp dye dekat ngn aku…

urm.. back to the topic of the entry.. ni actually movie lame.. mungkin rmi da tgk movie ni.. tuk kwn2 bek kt luar sane.. aku sgt2 syorkn movie ni.. plus kne tgk rmi2.. bru ad feel

sunny-2011-korean-movie1

Sunny (2011)

at first as usual la kn.. I hesitated nk tgk cter ni.. but comments ttg movie ni sgt2 positif.. plus my faveret actress pun ade brlakon… sgt berbaloi.. sgp xtdo nk tgk cter ni…

I use a lot of tissues while watching this… the true friendship can be found in the movie.. I wonder if ade sequel cter ni…

I am very bad about review film.. if nk sinopsis.. mr google ade.. ^^

p/s: I should done better entry next time T.T

No comments: